Nekomu polepšaj dan!
Če ti je mar za prijatelje, napiši pismo.
Prijatelji ali ne, pošljite si pisma!
Osreči prijatelja s pismom prijateljstva!
Lepa misel.
Napiši in pošlji, saj s tem lahko nasmejiš prijatelja, učitelja.
Napiši in razveseli.
Zaželi srečo!
Pošlji in vsak, ki ga bo dobil, bo vesel.

 

Zdravošolci smo v tednu od 2. do 9. aprila 2024 osmo leto zapored povabili učence k oddaji posebnih sporočil – pisem prijateljstva z namenom, da svojemu prijatelju ali prijateljem napišejo pismo, narišejo risbo, izdelajo kako darilce kot gesto zahvale, pohvale in prijateljstva in ga zapakirajo v kuverto, ki jo izdelajo sami.

Ker smo velika šola, smo se organizirali in iz škatel izdelali za vsak razred posebne nabiralnike.  O pismih smo obvestili sošolce, da so nam prinašali pisma, mi pa smo jih nosili v nabiralnike pri pedagoginji Nini.

Odziv učencev za pisanje pisem prijateljstva je bil krasen (lična, barvita in ročno izdelana pisemca so pisali vrstnikom kot tudi učiteljem, kuharicam, ravnatelju, celo Piki Nogavički…), kar nas je seveda razveselilo. Čisto vsak oddelek je prejel pisemca, pri mlajših učencih je bilo teh ogromno, pri starejših manj.

Zagotovo je k temu pripomogla srčna podpora učiteljic in učiteljev, saj so nekateri pisali pisma organizirano tudi med poukom. Učitelji in vodstvo, res hvala za vso podporo!

V sredo pa smo poštarji prijateljstva pisma razdelili.

  • Bilo je super, še posebej pri mlajših razredih, ko sem videla nasmehe na obrazih.
  • Zelo, zelo fino. Upam, da lahko tudi naslednje leto.
  • Zelo kul, zabavno je in zabavno bo.
  • Full dobro.
  • Super, zelo dobra izkušnja.
  • Zanimivo, lepa izkušnja, bi ponovila.
  • Zelo lepo in fino
  • Zelo dobro.

Menimo, da je dobro, da na šoli izvajamo dejavnost Pisma prijateljstva…

  • Ker nekomu polepšamo dan.
  • Ker tako lahko nekoga osrečiš.
  • Zato, ker osrečuješ prijatelje.
  • Ker je zabavno.
  • Da se ostali počutijo dobro.
  • Da so lahko tisti, ki delijo pisma, odsotni od pouka.
  • Zaradi povezave med razredi, prijatelji.
  • Sklepajo se nova prijateljstva.
  • Ko prejmeš kakšno pismo, se spomniš, da si je nekdo vzel čas in napisal nekaj samo zate.
  • Vsak, ki ga dobi, je zelo vesel.

Ob pobiranju pisem od sošolcev smo se zdravošolci počutili zelo lepo, veselo, dobro, super, tudi ponosno, ker jih je bilo veliko. Tudi sami smo napisali pisma prijateljem, sošolcem in sošolkam, sorojencem, ker:

  • Ker jim želim povedati, da imajo dobre lastnosti.
  • Ker je lepo in hočem, da vedo, koliko mi pomenijo.
  • Ker se z njimi dobro razumem in mi krajšajo čas v šoli.
  • Ker mi je bilo fino, da to napišem.
  • Ker se veliko družimo.
  • Ker sem ga izžrebala.
  • Da bodo vesele, ko dobijo pismo.

 

Najbolj všeč pri tej dejavnosti nam je:

  • Obiskovanje razredov.
  • Kako veseli so bili vsi, ko smo prišli.
  • Odsotnost od pouka.
  • Raznašanje pisem.
  • Ko prebiramo pisma.
  • Kako smo raznašali pisma in kako so nas mlajši razredi gledali.
  • Da tudi ti dobiš pisma prijateljstva ter jih imaš priložnost oddati.
  • Da vidim odziv tistih, ki so prejeli pisma.
  • Da bo moja prijateljica vesela, ko bo dobila pismo.

 

Za morebitno izboljšavo bi predlagali več časa za pisanje pisem – 14 dni in morda to, da mora vsak učenec napisati pismo. Večina nas meni, da smo dobro organizirani in je bilo vse uredu ter zelo lepo.

Menimo, da je najdragocenejše, kar učenci naše šole pridobijo s pismi prijateljstva:

  • Lepe želje.
  • Lepe beseda.
  • Nasmeh na obrazu.
  • Izboljšano prijateljstvo.
  • Sreča.
  • Kakšna darila.
  • Občutek sreče, ko se ti nasmejejo in se ti zahvalijo.
  • Povezovanje in dobra volja.

 

Zdravošolci z mentorico pedagoginjo Nino