Digitalno ustvarjanje postaja vedno bolj priljubljeno med mladim ustvarjalci, saj prinaša precej prednosti pri ustvarjanju. Poleg tega, da v današnjih časih v »ustvarjalnih« poklicih praktično ne moremo več brez tega znanja, smo se v sklopu naloge v 7. razredih tokrat lotili spoznavanja, učenja in predvsem ustvarjanja v enem izmed vektorskem grafičnem programu.

Spoznali smo prednosti in razlike med rastrsko in vektorsko grafiko. Nato spoznavali program in orodja, ter začeli s prvo vajo, kjer so učenci ustvarjali digitalne avtoportrete iz enostavnejših oblik.

Učenci so pri tem ustvarili precej odličnih portretov, nekateri so tudi kar hitro iz enostavnih oblik prešli v bolj zahtevnejše ustvarjanje.

Na koncu je največje zadovoljstvo videti učence, ki uživajo ob ustvarjanju in usvajanju novega znanja. Sploh ob spoznavanju in zavedanju, da je lahko računalnik veliko več, kot samo za igranje igric ali pisanje seminarskih nalog (malo za šalo, malo za res).