Napovedujemo

– sreda, 25. 10. 2017, šolsko tekmovanje iz znanja biologije za Proteusovo priznanje

– 30. 10. do 3. 11. 2017, jesenske počitnice

– 13. do 14. 11. 2017, šola v naravi za učence 8. razreda (Kranjska Gora in Planica)

Obisk policista v 5. razredu

V razredu nas je obiskal policist Sandi Sheikha s  Postaje prometne policije Ljubljana. Učenci so ga bili zelo veseli, saj je s seboj prinesel cel kup opreme, ki so si jo lahko tudi ogledali. Veliko pozornosti je namenil varnosti učencev, na kaj morajo paziti, kako prečkajo cesto, kako naj se oblečejo, da so bolj vidni, zakaj morajo imeti čelado pravilno pripeto,..In še in še. Kar nekaj učencev bi bili radi policisti, ko bodo večji. (več …)

Športni dan 4. razred- jesenski pohod na SV. Primoža

V sredo, 18.10.2017, smo četrtošolci opravili prvi športni dan v tem šolskem letu. Odpravili smo se na Sv. Primoža, ki je 826 m visok hrib nad Kamnikom. Na vrhu nas je pričakalo sonce in čudovit razgled na Ljubljansko kotlino. Preživeli smo lep jesenski dan v naravi, pojedli malico in se srečno vrnili v dolino.

Zbiralne akcije starega papirja 2017/2018

Od torka, 17. 10. do četrtka, 19. 10 2017 bo potekala prva zbiralna akcija v tem šolskem letu. Vabljeni, da se jo udeležite v čim večjem številu. Tudi letos pripravljamo lepe nagrade.

Potrebovali bomo več učencev prostovoljcev, ki bodo pomagali pri tehtanju paprija. Oglasite se pri pomočnici ravnatelja in se dogovorite za dneve, ko boste lahko priskočili na pomoč. Pri tehtanju nam lahko pomagate tudi starši.

Papir tehtamo:
– v torek in četrtek od 7.00 do 8.30 in od 14.00 do 15.00
– v sredo od 7.00 do 8.30 in od 14.00 do 17.00

Ekskurzija učencev 9. razreda v Posočje

3. in 4. oktobra 2017 so učenci 9. razreda pobliže spoznavali znamenitosti Posočja. Vsebinski poudarek je bil sicer na zgodovini 1. svetovne vojne, so pa med drugim spoznali veliko res zanimivih in lepih znamenitosti.

Obisk poklicne glasbenice v 5. razredu

Gospa Monika Debelić, Nikina mamica,  je poklicna glasbenica, violinistka. Učencem je predstavila svoj poklic, predvsem pa je predstavitev napolnila z glasbo, tako s svojim igranjem, kot tudi s poslušanjem drugih umetnikov. Učenci so uživali, poslušali, spraševali, peli,…Hvala, gospa Monika, ker ste jim obogatili dan z glasbo, ki jo imajo radi. (več …)

Obisk gasilca v 5.a

V torek nas je v razredu obiskal g. Andrej Brojan, poveljnik PGD Loka. Nekaj učencev ga dobro pozna, saj so člani gasilskega društva, pa tudi meni ni bil neznanec, saj sem ga učila v 4. razredu. S seboj je prinesel ogromno opreme in potrpežljivo odgovarjal na vprašanja. Učenci so dobili navodila, kako in kdaj lahko sami pogasijo požar, če do njega pride. Prav taka navodila so pomembna, kadar do takšnih situacij resnično pride. Hvala, g. Andrej, da ste prišli, čeprav ste imeli nočno službo in ste bili utrujeni. (več …)

Naravoslovni dan 7. r – Barje

Končno je napočil naravoslovni dan! Danes se odpravljamo na Ljubljansko Barje in zelo se že veselim.Po vožnji v avtobusom prispemo v muzej, kjer se spoznamo s koliščarji, ki so tu živeli pred več kot 6.000 leti (6.600 p. n. š.) ogledamo si tudi kopijo lesenega kolesa z ostjo (5.150 p. n. š.) ter glineni kipec ženske oz. nekega bitja. Seznanili smo se tudi z obrtmi, ki so jih opravljali koliščarji (predenje, tkanje, obdelava ustna,izdelovanje raznih izdelkov…) Spet se usedemo na avtobus ter se odpeljemo dalje do jezera. Tam si ogledamo veliko zanimivih stvari, kot so izviri vode. Vrnili smo se nasmejani ter precej pametnejši kakor zjutraj.

(več …)

Stran 1 od 2212345...1020...Zadnja »